Jom Follow RedMattopStyle!

Thursday, July 7, 2011

Akhirnya..usaha membuahkan hasil memuaskan...

Seminggu yang lepas bermula dari hari Jumaat ash sangat bersemangat untuk menjahit kraf Felt. Ash mulakan dengan memotong kain felt mengikut template yang ash beli dari Jaja Kraf. Kebetulan pula, ash baru je beli appliques, buttons and ribbons untuk design kali ini. Itu yang semangat berapi-berapi tuh. Malam tu je ash berjaya memotong sebanyak 12 bentuk. Hebat!!

Selepas itu, ash sempat juga la jahit butang, letak applique, kira buh die punye design2 la pada kain felt yang dah dipotong. Keesokkan hari nya barulah ash sambung tugasan menjahit dan isi fiber dalam felt.

Click gambar untuk 'view' yang lebih besar
Di atas inilah hasil kerja tangan ash. Ada improvement kan? Ash edit gambar ini di office dan semua kawan-kawan yang usha semua berkenan pada Cik Ladybird tuh...Jadi sape-sape yang berkenan juga dengan hasil kraf ash boleh la emelkan sebarang pertanyaan atau order ok. =P

ID Card Holder - Pink

Delicious Red Velvet - Keychain
Red Strawberry - HP Charm or Keychain
Ini antara sebilangan item yang ash rajin nak close-up hehe...nak edit picture ni malas sikit.

Lupa pula, insyaallah dalam minggu depan ash bakal membuat 1st RedMattopSyle Giveaway. Jadi jangan ketinggalan untuk join ok. Ada hadiah menarik yang menanti anda semua.

Thanks for Viewing!

2 comments:

  1. anna, kalo nak..joinla GA di atas...boleh dapat free je insyaallah...

    Buat simple, kreatif, menarik and jgn lupa sweet...=)

    ReplyDelete