Jom Follow RedMattopStyle!

Showing posts with label Keychain. Show all posts
Showing posts with label Keychain. Show all posts

Friday, May 17, 2013

KeyChain and HP Strap for Sale!!!

Salam Jumaat kawan-kawan...Jom layan handmade readymade baru dari RedMattop Style...


RM 4/pcs 
RM 15/ 1 set
Available for Keychain or HP Strap/charm


RM 5/pcs 
RM 20/ 1 set
Available for Keychain or HP Strap/charm

Untuk order or sebarang pertanyaan sila emailkan ke norashikin.hapizi@gmail.com.

Thanks for Viewing!!!


Monday, May 13, 2013

Handmade In-Progress...2013 im Back!!!

Alhamdulillah...telah sekian lama Ash menyepi akhirnya tergerak jugak nak berblog semula. Semangat berkraf tangan telah merasuk diri...yeay I'm happy for that spririt...yela banyak barang kraf yang belom die jadikan handmade lagi...membazir kan kalau dibiarkan begitu sahaja...

Insyaallah, Ash akan kembali berbusiness dan akan kekal terus berbusiness. Lgipun lepas ni Ash nk kena cari duit poket...hehehe maklumlah Ash akan bercuti 2bulan tanpa gaji...huhu yela kerja ditempat baru belom cukup setahun...so xdapat la "Maternity Leave"...huhu

Jom tengok pe yang Ash dah berjaya siapkan dalam beberapa hujung minggu yang lepas. Tak da la banyak tapi sabar ye yang lain akan menyusul.





ID Card Holder...Comelkan?? maaflah Ash tak sempat nak edit picture2 dia atas...Dan sila abaikan picture yang tersenget ni okeh....huhu


Order dari Jualiza...huhu baru sekarang nak siap...!!! Maaf ye Jualiza... Dan dibawah ni ada sedikit HP Strap and keychain....satu yang tersesat tu hariclip...tapi tu bari 1st try...tu yang x berapa nak lawa tuh..hahaha...





Item-item ni semua Ready-made or Ready Stock...sesapa yang berkenan nak beli boleh email kat Ash tuk harga and penghantaran okeh...Di lain entry Ash akan post picture yang dah bebenor siapnya item-item ni...

Get it while Hot....!!! ceh...budget hot sangat la...

Thursday, June 23, 2011

New Project from RedMattopStyle !

Huhu inilah hasil kerja ash hujung minggu yang lepas. Dah lama dah nak wat sume ni cume busy dengan kerja di opis dan demo clients. Kebetulan pula order tak masuk pun so ash pun jahit la semua ni untuk sedapkan hati...sedey... =(
Kereta Chomel Keychains/HP Charms
Flower Hair-clips
Rata-rata design ni semua ilham dari blog Jaja Kraf dan iramaKaseh sebab blog dorang best dan menarik sangat. Ash kagum dengan hasil dan kualiti handmade mereka. Ash pun masih lagi tengah memperbaiki hasil kraf ash supaya orang percaya pada ash dan order dari ash.
Jersey Keychains/HP Charms

Cute Cupcake Keychains

Ash tengah try tutorial dari Kak Jaja (Jaja Kraf) untuk mendapatkan kualiti picture yang hebat untuk tatapan pembaca blog ash. Tapi ash hanya guna camera Sony biase je dan sesi photography pun tengah malam jadi picture nye still lagi kureng. 

Ohh..lupa plak thanks ye Kak Jaja(Jaja Kraf) sebab banyak bagi tunjuk ajar melalui emel...hehehe and thanks juga pada Kak Huda(iramakaseh) sebab hasil akak jadi ilham sy.  Ash mmg suggest sangat pembaca layari blog mereka berdua.

Jika berminat TEMPAHAN DIBUKA untuk design-design di atas ni k. =P

Tuesday, April 26, 2011

Ruki's Order

Dah lama tak bubuh update dalam blog ni...blog lagi satu pun dah kurang update dah...busy sikit sekarang ni dengan keje di opis...

Order dari kawan-kawan ash pun boleh tahan la yang masuk. So mmg terpaksa mencari masa untuk menyiapkan order-order. Buat masa ni, ni je la order yang sempat ash siapkan.



Ruki (opismate baru tapi kawan lama dr USM)  order untuk birthday adiknya hari Jumaat lepas. Adik die punya yang warna hitam tuh. Yang lain semua untuk kawan-kawan adik dia.

Monday, April 18, 2011

Design Terbaru dari RedMattopStyle

Hujung minggu lepas ash sempat siapkan beberapa je design baru....tapi sume sesuai untuk gurl...yg guys punye x sempat agi la... hehehe...

 Brooch Love
 Brooch Flower (Nipis)
RM 3/pcs

  
Flower Brooch (Kembung)
RM 3/pcs 


 Double Love  (HP Charm)
RM 3.50/pcs 


 Love Fly  (HP Charm)
RM 3.00/pcs 



Cute Pillow  (HP Charm)
RM 3.50/pcs 


Love Rack + Button  (HP Charm)
RM 3.00/pcs 
Flower Brooch
RM 3.00/pcs 



Inilah hasil hujung minggu ash...hehehe...bila dah banyak-banyak ni mcm comel pula..so ini dah boleh di order...kalau nak beli yg ready stock pun boleh k...

Sunday, April 3, 2011

Felt Craft

Felt Craft - Handmade
baru berjinak-jinak dalam felt craft nih...so harap dapat support dengan meng'order' hehehe...

HP Charm and Keychain
Love Rack
Code : LR 01

Brooch
Teddy Bear - Keychain (hehehe warna tak sesuai sebab stok kain felt terhad)
starting RM3/pcs
 
inilah hasil kerja tangan ash, masih banyak perlu diperbaiki. Doakan ash dapat ilham untuk hasilkan design yang lebih kreatif ya.